החלפת מנעול לפלדה

החלפת מנעול לפלדה היא אפשרות שעליהם לשקול בעלי בתים עם בתים ישנים יותר. מנעול פלדה מציע יתרונות ויתרונות רבים. למשל, הוא חסון מאוד, יכול לעמוד בפני פתיחה על ידי פולש עם פטיש או מסור, ומציע אבטחה טובה יותר מאשר פגזים מסורתיים. זה גם פחות יקר מאשר סוגים אחרים של מנעולים.

נקודות חשובות שצריך לדעת על החלפת מנעול

הדבר הראשון שיש להחליט לפני החלפת חלק מהמנעולים שלך הוא אם ברצונך לשנות את המנעול כולו או פשוט לשנות את רכיבי המפתח. אם תרצו להחליף את המנעול לבד, תצטרכו לקנות מנעול אצל מנעולן שמוכר ומתקין מנעולים למגורים. יש חנויות שמוכרות רק מנעולים עם מפתח; אחרים ימכרו מנעולי שילוב וכן מערכות כניסה ללא מפתח.

המנעול עצמו יותקן בתוך הקיר שלך. יהיה עליכם לספק את הכלים הדרושים לעבודה זו. תזדקק לכלי יד ימין להתקנת מנעול ומקדחה עם חור גדול מספיק בכדי להתאים דרך משקוף קיר הגבס שלך. תצטרך גם מכונת כביסה להסרת הברגים הישנים ולהכנסת החדש.

בבחירת מפתח חדש, בחר מפתח שמפעיל את מקש האגודל. זה מאפשר שליטה קלה יותר בכל הנוגע לפתיחה וסגירה של הדלת. סיבוב האגודל מבטיח שרק אנשים שאתה מכניס לבית יכולים לבצע ולקרוא לפורץ דלת מקצועי. בנוסף, אם תבחר במקש סיבוב לאגודל, עליך לספק מישהו שיכול להיות ליד הדלת כשתעזוב את הבית, כמו בן משפחה או שכן. אדם זה אמור להיות מסוגל לספק לך מפתח כפול במקרה שהראשון יאבד או נגנב.

לאחר התקנת המנעול, יהיה עליכם להתקין בריח מת. בחר בריח כבד בעל כפתור בקצה, כך שלא יוכל להפעיל אותו בטעות על ידי ילד. תוכלו למצוא אותם בחנות לחומרי בניין או בחנות לשיפור הבית. וודא כי הברגה נמצאת בחלק העליון של הדלת.

החלפת מנעול

סוגי ביטוחות על החלפת מנעולנים

אם אתה מודאג מבטיחות, אתה יכול להתקין אזעקה. אזעקות אלה אינן יקרות במיוחד והן יפעלו כדי להגן על משפחתך. הם ישמיעו אזעקה כשיש חדירה. ניתן להשתמש במכשירים אלה גם כדי להגן על הרכוש שלך.

תכונת בטיחות נוספת היא נעילת אבנט. עם נעילת אבנט, אתה יכול לבחור כמה מקשים לנעול. כל עוד יש לך גישה לכל הבית, אתה יכול לתת לכל מפתח מספר שאתה שומר במקום נסתר. בדרך זו, במקרה שתשכחו את השילוב, תוכלו להגיע למפתח שרק גירדתם בכמה ברזים. זה יבטיח שהבית שלך מוגן.
ניתן גם להשיג נעילת מקשים אלקטרונית. מומלץ להשיג סוג כזה של מנעול אם אינכם משתמשים באותה דלת עבור הרבה פריטים שונים בביתכם. קל לאפס את השילוב. תוכל להזין קוד חדש במנעול המקשים האלקטרוני כדי להיכנס לביתך.

מרבית מנעולי המגורים עשויים פלדה. עם זאת, מנעולים מסחריים ותעשייתיים מגיעים גם במגוון חומרים. היתרון של מנעולי מתכת הוא שהם עמידים יותר ממנעולים אחרים.

אפשרות נוספת היא מנעול מת. פגז הוא בחירה טובה מכיוון שהוא לא יאפשר למפתח לעבור את כל הדלת. יש רק דרך אחת לפתיחת הדלת וזה ירתיע את כל מי שמנסה לפרוץ לבית. הקיפאון יכול גם להגן על שאר חלקי הבית. ניתן להניח את המנעול על דלת אחת בלבד וזה מגביר את האבטחה ברחבי הבית כולו.
ניתן להניח מנעולים גם על דלת אחת בלבד. אם זה נכשל, חשוב למצוא דרך אחרת להגן על הדלת. אתה יכול גם להשיג מוט ברזל או פלדה כדי להבריח את הדלת למסגרת. זה יבטיח שלא ניתן לפתוח אותו מבפנים.

לעוד מידע על תיקון תריסים חשמליים

ניווט בכתבה
מתקן לתליית טלוויזיה מכל הסוגים
בעלי מקצוע
סוגים של מתקן לתליית טלוויזיה

מתקן לתליית טלוויזיה הוא הצורה הנוחה ביותר לתליית טלוויזיה. אם בעבר התקנת הטלוויזיה נעשתה רק באמצעות מזנון ייחודי בגלל משקלה. כיום בזכות העובדה כי מייצרים

תיקוני סלולר נפוצים במחירים זולים
בעלי מקצוע
תיקוני סלולר נפוצים – 3 סוגים

תיקוני סלולר נפוצים מאד הטלפון הנייד הפך להיות החבר שלכם. אתם לוקחים אותו לכל מקום הוא משמש כמזכירה שלכם כיומן אישי ואפילו יש כאלו שישנים

שיפוץ מקלחון לאמבטיה כמה עולה
בעלי מקצוע
עבודות שיפוץ מקלחון לאמבטיה

כדי לקבל את כל המידע החשוב ביותר על שיפוץ מקלחון לאמבטיה הוא לא הבין מבין כל סוגי עבודות איך לבחור את בעל המקצוע הטוב והמקצועי