המילטון לוקח פול דרמטי באוסטרליה

הגשם שיחק תפקיד חשוב מאד במקצה הדירוג היום במלבורן. אלוף העולם ווטל יכול להעיד על כך שבפעם הראשונה אחרי 27 מירוצים נכשל להיכנס לעשירייה הראשונה בעקבות תאונה של רייקונן בשניות האחרונות של המקצה השני.

אבל באופן תמוה ווטל לא הרשים בכלל. במיוחד אם משווים אותו לבן קבוצתו החדש ריקרדו שהיה רחוק שניות בודדות מלזכות בפול. אבל המילטון בניסיון אחרון הצליח לגבור עליו ב 0.317 שניות. זה שמרצדס נראית טוב היה צפוי אבל רד בול ושוב בעיקר הנהג החדש שלהם ניראו טוב ותחרותיים כך שנבואות הזעם על חוסר תחרותיות של המכונית נראו מוקדמות בהחלט.

רוזברג סיים שלישי אבל אין להסיק מכך על עליונות של המילטון עליו. תנאי המסלול השתנו משניה לשניה בעקבות הגשם והפוגות כך שאם לרוזברג היה עוד ניסיון סביר להניח שהוא היה זוכה במקום הראשון. מנגוסן הנהג החדש של מקלארן הרשים במקום הרביעי לעומת מקום 11 של באטן.

גם פרארי לא הצליחו להרשים ובמקצה הססני סיים אלונסו במקום החמישי וקימי רק 12 בעקבות החלקה וכניסה בקיר. טורו רוסו וקבוצת וויליאמס הצליחו להכניס את הנהגים שלהן לטופ 10 וגם ניקו הולברג מפורס אינדיאה כרגיל השתלב וסיים שביעי.

האם ווטל יצליח להתאושש מחר ממקצה דירוג קטסטרופלי? סביר להניח שהמאבק על הניצחון יהיה בן נהגי מרצדס.

תגובה אחת על הפוסט “המילטון לוקח פול דרמטי באוסטרליה

  1. לרגע לא חשבתי שרד בול לא יהיו תחרותיים אם כי לא בטוח שהם עד כדי כך תחרותיים וסביר להניח שריקרדו לא היה מצליח להשיג את הזמן הזה אם היה ממשיך על הווטס.
    הבעיה של רד בול היא בלהחזיק את המכוניות שלהם עד סוף המרוץ כי נראה שיש להם בעיה כללית של התחממות המנועים החשמליים. הם סבלו מהמנוע הזה גם בעונות קודמות רק שהפעם מדובר על שני מנועים והספק מצתבר של 150 כ?ס ככה שהם לא יוכלו פשוט לוותר עליהם ולנטרל אותם כפי שעשו במספר מירוצים בעונות קודמות.

    ללואיס בהחלט היה מזל היום כשנשארו לו כמה שניות להתחיל הקפה נוספת על המסלול המתייבש בעקביות. ייתכן מאוד שכל נהג אחר מהשלישיה הפותחת שהיה חוצה את הקו אחריו היה מצליח לקחת זמן טוב יותר.

    מאוד התחברתי לשמחה האוסטרלית הגדולה והכפולה, גם על ההישג של ריקארדו וגם השמחה לעידו של פטל שהצליח להכעיס אותם מאוד בהתייחסותו המזלזלת לשותפו האוסטרלי הקודם.

    לגבי המרוץ מחר – לדעתי רולטה מוחלטת!
    נושא הקצבת הדלק יכול להיות קריטי מאוד עבור לואיס. גם בעונות ללא הקצבה קריטית הוא מצא את עצמו מסיים מרוצים על אדי דלק.
    נוסף לכך כל מכונית על המסלול מחר עלולה למצוא את עצמה עומדת בצד המסלול בגלל התחממות יתר, פה דווקא למנועי המרצדס יש יתרון מסויים לאחר שהוכיחו שהם מסוגלים להשלים הרבה מאוד הקפות.

    יהיה מעניין מחר :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>