פרננדו מוכיח שהשנה יש לפרארי מכונית

אם בשנים מאז שהגיע פרננדו אלונסו התוצאות היו תלויות בכך שפרננדו יסחט את המכונית האדומה כדי להוציא ממנה את המיטב, נראה שהשנה סוף סוף פרארי הצליחו לייצר מכונית תחרותית. אלונסו נראה נהדר בשני המירוצים הקודמים (למרות הפרישה בסיבוב הראשון במלאזיה) והיום הוא שלט ללא עוררין בגראנד פרי הסיני.

המילטון שזינק ראשון הסתפק במקום השלישי וגם זה בקושי אחרי שסבסטיאן ווטל סגר פער של 11 שניות תוך 4 הקפות ושניהם חצו את הקו יחד שהמילטון מקדים ב 0.2 שניות! מסלול של 305 ק"מ וכל מה שמפריד בין שתי הנהגים הוא חמישית שניה.

אין ספק שהאסטרטגיה שבחרו אלונסו, רייקונן והמילטון להתחיל עם צמיגים רכים השתלמה. ווטל שבחר הפוך שילם מחיר יקר.

ג'נסון באטן שהוביל לפרקים סיים חמישי בעוד מאסה שפתח טוב הידרדר אל המקום השישי המאכזב. גם מארק וובר נאלץ לפרוש בעקבות תאונה.

צמרת הדירוג:

1) ווטל 52 נקודות
2) רייקונן 49 נקודות
3) אלונסו 43 נקודות
4) המילטון 40 נקודות

תגובה אחת על הפוסט “פרננדו מוכיח שהשנה יש לפרארי מכונית

  1. "איים נוט פושינג!"
    אני חושב שהמשפט הזה אומר הכל על המכונית של פרארי השנה.

    אמר נכון בראנדל שאם האסטראטגיה של פטל היתה מצליחה, זה היה מוציא את Q3 מהתמונה בהרבה מרוצים. נהגים יוותרו על הקפה תחרותית ב-Q3 כדי לקבל את האפשרות לבחור צמיג לפתיחת המרוץ.
    לדעתי נושא שחיקת הצמיגים הופך את העקיפות למלאכותיות מידי וקלות מידי – לא הרשימה אותי בכלל כמות העקיפות שהייתה במרוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>