המילטון בתפקיד אלונסו

אחרי שפרננדו אלונסו שלט במירוץ האירופי שבוע שעבר ללא עירורין, החליט היום המילטון לעשות אותו דבר. לואיס שלט במירוץ ללא בעיות מיוחדות למרות לחץ של קימי רייקונן חצה את קו הסיום ללא ניסיון עקיפה ממשי מצד הפיני.

אלונסו מבחינתו הגדיל היום את הפער ל 40 נקודות הודות לזינוק מדהים מהמקום ה 11 לחמישי עליו הצליח לשמור למרות לחץ של וובר הלא יציב.

מדהים לראות שלקימי רייקונן יש סיכוי טוב לזכות באליפות למרות שאחרי 11 מירוצים לא זכה בניצחון אחד. כרגיל השיטה מעדיפה יציבות על פני ניצחונות.

מוזר שהנהגים ציפו לגשם שוטף והיתה שמש קייצית. זה קצת הרס את המירוץ שידוע במונוטוניות שלו. אמנם היו מאבקים ועקיפות אבל איך שהוא התוצאה הייתה ידועה מראש. לואיס המילטון היה חייב את הניצחון כדי לשמור על סיכוי במאבק על האליפות והונגריה זה מסלול שמטיב עם המקלארן.

העונה יוצאת לפגרת חודש אוגוסט ואלונסו יכול להיות רגוע. 40 נקודות פער זה יותר ממה שחלם עליו בתחילת העונה.

11 תגובות על הפוסט “המילטון בתפקיד אלונסו

  1. אחד מהמרוצים היותר משעממים של העונה באדיבות ההונגרורינג מסלול שהיה טוב אם היה עף כבר מזמן מהסבב.

    .

  2. דרור, בכל פעם שהמילטון מנצח זה מרוץ משעמם עבורך…?
    מעבר לכך – מסלול מטופש.

  3. אם יש מסלול שאני מרשה לעצמי לפספס זה הונגריה. חבל לי על חבר שלי שהיה שם…
    המירוץ אישש את החזרה של מקלארן לחוד. באופן מצחיק זה עוד יכול לפעול לטובת אלונסו… עכשיו כל הקבוצות ?תהננה מהחופש? עם עבודת פיתוח מואצת.

    אין מסלול שכולו ההיפך מההונגרורינג יותר מספא. אני מת לראות כבר את המכוניות של השנה עליו ואולי סוף סוף נצחון לרייקונן שתמיד מתעלה שם.

  4. אני בכלל לא יתנגד לעוד דואו המילטון-רייקונן בסגנון של 2008 רק אם אפשר הפעם בלי הענישה המפגרת.

  5. אני חושב שאתה מתכוון לדיואל
    צריך לעשות משהו לגבי ההונגרורינג. האריכו בו את הישורת, יש DRS, ועדיין רייקונן שלדעתי היה מהיר בשניה להפקה מהמילטון, אם לא יותר, לא היה בכלל קרוב.
    מה שהכי הרשים זה שהוא עקב אחרי המילטון בלי שום בעיות, היה ברור שהוא פשוט לא מתאמץ בשביל להשאר צמוד.
    זה מסלול מטופש, חסר אופי, חסר עניין, חסר הסטוריה, זה מונאקו בלי מונטה קרלו. זה אנטי מסלול מרוצים.
    אני אוהב את המילטון ושמח שניצח, אבל אני שונא שהנהג שמגיע לו לנצח לא יכול לעשות את זה, ורק בגלל המסלול, לא בגלל שהוא כושל או פגום באופן כלשהו.

  6. גם אם יאריכו את הישורת בעוד קילומטר זה לא יועיל, עם 2 הפניות האחרונות לפני הישורת הזאת אין שום סיכוי שנהג יוכל להיות במרחק סביר מהנהג שלפניו…
    הייתי לוקח את פניות 6-7-8-9 (לפי המפה בוויקיפדיה זה המספר שלהן) והופך אותן לישורת, שם אחרי פניה 5 יש אפשרות לעקיפה, ואחרי שהמהירות בפניה 10 (שתשנה שמה ל6) תעלה, גם הישורת אחרי יכולה להיות מקום עקיפה…
    אפשרות שניה (ואפילו יותר טובה) היא לקחת את הבולדוזר שעבר על פניות 6-7-8-9 ולהעביר אותו מהר גם על כל שאר הפניות, הטריבונות, ואם אפשר גם על הפרצוף של טילקה לפני שהוא מקבל על עצמו לתכנן עוד מסלול חדש (אני יודע, הוא לא קשור לרינג, עדיין)…

    • פיתרון 3 להצלת הגרנד פרי ההונגריה:
      אחרי שהבנתי שהרעיון המקורי שלי הוא בסה"כ להפוך את הונגרורינג למשהו שמזכיר קצת את מונזה, אפשר פשוט לעשות עוד מירוץ במונזה ולקרוא לו הגרנד פרי ההונגריה… זה לא שנורבורגרינג היה בלוקסמבורג או אימולה בסן מרינו אי פעם…

  7. אני מתכוון לטנגו של המילטון ורייקונן בלה-סורס. אחת העקיפות היפות ביותר שראיתי ואחת הענישות המטופשות ביותר בתולדות הספורט.

  8. לסנר להאריך את הישורת בונגרה בקילומטר זה דיי אקוילנטי לקיום המרוץ במונזה.
    אמנם במונזה יש פניה מהירה יותר שמובילה לישורות (ועוד כמה ישורות), אבל כמדומני לפני עידן ה DRS היו מרוצים גםפ במונזה שבהם לא הצליחו לעקוף.
    אני זוכר את מונטויה יושב על שומאכר ולא מצליח לעקוף אותו, כששניהם מתחרים על האליפות, אולי ב 2003. אני זוכר מרוץ שבו אלזי היה בבנטון והוא פשוט לא הצליח לעקוף כל המרוץ נהג כלשהו שהוביל את המרוץ והיה לפניו.
    אני כן מסכים לזה שצריך פשוט להסתכל על מסלולים שבהם זה עובד -ולהעתיק מהם קטעים שלמים.
    אני חושב שהסקטור הראשון של סילברסטון הוא כזה, ובטח יש עוד.

  9. יש ציטוט של סנה שרויבק מביא, איך סנה ניצח באיזו שנה בהונגריה ואז מיד בספא ואחרי הפודיום הוא אמר לרויבק שקשה לו להבין איך מקבלים את אותו הניקוד על נצחון בספא ובהונגריה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>