לא במקרה הוא אלוף עולם

עבור סבסטיאן ווטל כאילו לא הייתה פגרה. הוא ממשיך מאיפה שהוא סיים את העונה – פשוט משאיר את המתחרים הרחק מאחור. ההבדל גדול במיוחד בהשוואה למארק וובר עמיתו לקבוצה שנוהג באותה מכונית וסיים כמעט שנייה איטי יותר ורק במקום השלישי.

לואיס המילטון וג'נסון באטון הוכיחו שהם באמת התגברו על כל הבעיות של מבחני טרום העונה כשסיימו במקומות 2 ו 4 בהתאמה. וויאטמארש הבוס של הקבוצה אמר שנטישת מערכת צינור הפליטה המהפכנית השתלמה מאד והם פיתחו מערכת חלופית תוך כמה ימים. מדהים.

פרננדו אלונסו בחר באסטרטגיית צמיגים שונה משאר הנהגים כשעלה עם הצמיגים הרכים ובחר לסיים עם הקשים כדי שיוכל להתחיל עמם את המירוץ. ונראה שהוא ידע שהוא לא יוכל להתחרות על השורה הראשונה והוא שם יותר פוקוס על אסטרטגיית המירוץ עצמו. הוא סיים חמישי עם סקטור שלישי מאכזב מאד שמנע ממנו מיקום גבוה יותר. עבור מאסה זה היה עוד יותר מאכזב שהוא סיים רק שמיני אחרי שהוא היסתבסב ביציאה מהפיט.

פטרוב היתמקם היטב בעמדת הנהג המוביל ברנו כשסיים שישי מדהים עבור הקבוצה. התקוות של מרצדס להיות תחרותיים אחרי מבחני החורף נמוגו כשרוזברג סיים שביעי ושומאכר האגדי נאבק נואשות להיכנס לטופ 10 אבל מסיים רק במקום ה 11.

קוביאשי ובואמי סוגרים את העשייריה הראשונה ומראים שסאובר וטורו רוסו יאבקו העונה על נקודות באופן קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>