הדרישות מהנהגים מתקרבות לגבול הבלתי-אפשרי

קבוצת העבודה לעניינים טכניים צפוייה לבחון מקרוב כיצד מתמודדים הנהגים עם מטלות הנהיגה השוטפות; זאת לאור מספר הפעולות שהם נדרשים לבצע על מנת לנווט את המכוניות באופן תחרותי.

מספר נהגים כבר הספיקו להביע חשש לגבי פגיעה אפשרית בבטיחות, כיוון שבעונה הבאה, מלבד הפעלה שוטפת של מערכת הקשר ושינוי מאפייני הבלימה והדיפרנציאל, יהא עליהם לתפעל גם את המערכות למחזור אנרגיה ואת הכנף האחורית המתכווננת.

בהשקת המכונית החדשה של פרארי, חשף אלדו קוסטה, המנהל הטכני, כי קבוצת העובדה לעניינים טכניים שמה לה למטרה לבחון את הנושא בחינה מדוקדקת.

"הגענו לסף בלתי-אפשרי", הסביר קוסטה. "אנחנו דנים בנושא זה במסגרת קבוצת העבודה לעניינים טכניים, ומתכוונים להעריך את ההשלכות בעזרת סימולטור. אנחנו בודקים אם הנהגים מסוגלים מבחינה פיזית לשלוט על כל הרכיבים; מדובר במצב קיצוני למדי."

פרננדו אלונסו, נהג פרארי ואלוף העולם פעמיים לשעבר, הודה כי המצב הנוכחי עלול להוות בעיה, בפרט בעת נהיגה בתנאים שאינם אידיאליים, למשל בגשם או כאשר הראות אינה טובה.