סאגת הכנפיים הגמישות מסרבת לגווע

הכנפיים הגמישות של רד-בול ממשיכות להכות גלים. למרות הקשחת המבחנים בספא, ואחרי שבמקלארן טרחו לציין כי בגרנד-פרי הבלגי נראה כי הכנפיים הגמישות של פרארי, ובעיקר של רד-בול, נראו הרבה פחות אלסטיות, תמונה שפורסמה על ידי המגזין הגרמני Auto Motor Und Sport הצליחה לעורר מחדש את חמתם של הבריטים והגרמנים (ממרצדס).

webber_spa

וובר בספא; הכנף הקדמית כמעט מגרדת את האספלט

מרטין וויטמארש, מנהל קבוצת מקלארן, אמר לעיתונאים כי ההתאחדות צריכה לעשות שימוש בתמונות כראיות, ולפסול מכוניות שכנפיהן קרובות יותר מ-65 מילימטרים לרצפה באזורי הבלימה.

רוס ברון, מנהל קבוצת מרצדס, טען בראיון למגזין הגרמני כי מגנון הכנף הקדמית הגמישה תלוי גם בציר האחורי של המכונית וכי הדרך שבה מבצעת ההתאחדות את מבחני הגמישות אינה יעילה כלל. ברון הוסיף עוד, ואמר כי המנגנון, כפי שלדעתו הוא פועל, מורכב מאוד ולפיכך יהיה קשה מאוד ליישמו בהצלחה עד סוף העונה.

אדריאן ניואי, המהנדס הראשי של רד-בול, טען כי הקבוצה עושה שימוש בכנפיים מאותו סוג כבר מזה שנה, וכי הוא לא מבין מדוע רק עכשיו נזכרו במקלארן להתלונן עליהן.

רוברט קוביצה, נהג רנו, מצוטט גם הוא בכתבה, באומרו כי במקלארן מחפשים תרוצים.