אחרי הניסוי: שינוי נוסף בתקנות מכונית הבטיחות

לאור אירועי הגרנד-פרי האירופי שבו הצליח לואיס המילטון, נהג מקלארן, להשיג יתרון שלא בוטל גם לאחר שנענש, הוחלט לשנות את תקנות מכונית הבטיחות כבר בסילברסטון.

בתחילה חשבו ב-FIA להוריד את זמן הדלתא שבו נדרשים הנהגים לעמוד, בזמן שמכונית הבטיחות נמצאת על המסלול, לזמן ההקפה המשוער של מכונית הבטיחות עצמה, אבל בעקבות ניסויים שבוצעו ביום שישי, לאחריהם דיווחו הנהגים כי המהירות נמוכה מדי, הוחלט לקבוע זמן דלתא בשיעור 80% מזמן הקפה "רגיל".

במאתיים המטרים האחרונים של ההקפה לא יידרשו הנהגים לעמוד במגבלה כלשהי, על מנת להבטיח שלא ייתקעו מאחורי מכונית הבטיחות, במקרה של יציאה מאוחרת שלה.

למנהל המרוץ תישמר הזכות לעכב את יציאתה של מכונית הבטיחות למסלול, כדי להבטיח שבזמן שתעשה כן היא לא תפריד בין המכוניות המובילות.

כדי למנוע הישנות מקרים כגון זה שאירע למייקל שומאכר בגרנד-פרי האירופי, בו נאלץ להמתין שניות ארוכות בקצה ישורת המוסכים בשל אור אדום, למרות שבמרצדס חשבו שהפער ממכונית אחרת יספיק למעבר, הוחלט כי הקבוצות יקבלו הודעה לגבי הזמן שבו היציאה מהפיט תהא מותרת, בזמן שמכונית הבטיחות נמצאת על המסלול.