מקלארן זנחה את חבילת העדכונים שהביאה לסילברסטון

קבוצת מקלארן החליטה שלא לעשות שימוש בחבילת העדכונים שהביאה לסילברסטון, בכלל זה גם דיפיוזר "ננשף", לאור תוצאות שני האימונים הראשונים.

"אני בהחלט מרגיש שעשינו צעד קדימה לעומת ולנסיה", הצהיר לואיס המילטון בתום האימון השני, למרות שסיים אותו במקום השמיני, איטי כשנייה וחצי מהזמן המיטבי שקבע מארק וובר. "המסלול הזה דומה למסלול בברצלונה, שם היה פער של כמעט שנייה בינינו לבין רד-בול. אני לא חושב שנראה הבדל כזה כאן, אני חושב שמחר יהיה הרבה יותר צמוד."

"הרכיבים החדשים הותקנו על המכונית הבוקר והייתי נלהב. התחושה הייתה חיובית. למען האמת, הופתעתי מהקצב שלנו. עשינו כמה שינויים בסט-אפ, אבל הם לא שיפרו את ההתנהגות של המכונית. זה קורה לפעמים. מחר נחזור לסט-אפ שאיתו התחלנו ונמשיך משם, בתקווה שיהיה יותר טוב. באופן כללי אני חושב שהביצועים של המכונית טובים."

אלוף העולם המכהן, ג'נסון באטון, שהשיג את המקום ה-13 באימון השני, נשמע דווקא מאוכזב מהתנהגות המכונית.

"היום הזה היה קצת מטעה לעומת מה שציפינו לגבי המכונית. לא הצלחתי למצוא סט-אפ עם החבילה החדשה. זה אמנם השתפר לאורך היום, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו לא נמצאים במקום שבו היינו רוצים להיות. המכונית מאוד רגישה באזורים מסוימים של המסלול."

"בהחלט השתפרנו בתחומים מסוימים, אבל אין לנו את האיזון הנכון כרגע. קצת מאכזב שלא היה לי יום מושלם היום; למרות שזה יום שישי, היה מאוד מעודד לראות כל כך הרבה אנשים ביציעים."

כאמור, מאוחר בליל יום שישי נצפו מכונאי מקלארן כאשר הם עמלים על פירוק הרצפות החדשות והחזרת המכוניות לקונפיגורציה הקודמת שלהן. בקבוצה טענו כי הושגה הבנה לגבי השיפורים הנדרשים בחבילת העדכונים, וכי הם יבוצעו בזמן על מנת שניתן יהיה להשתמש בה בגרנד-פרי גרמניה.

במהלך השבוע האחרון הצהירה מקלארן כי היא רואה בגרנד-פרי הבריטי נקודת ציון במאבק האליפות, תוך הבעת תקווה שחבילת העדכונים תאפשר להם לאיים על השליטה הכמעט מוחלטת של רד-בול. למרות האכזבה, ביצועי המכונית במרוצים האחרונים אמורים לאפשר יכולת סבירה, לכל הפחות.