ברידג'סטון מיישמת המדיניות החדשה בפועל

ספקית הצמיגים ברידג'סטון תיישם בפועל את המדיניות החדשה שעליה הצהירה, לפיה תנקוט בגישה אגרסיבית יותר בבחירת הצמיגים שתבצע עבור יתרת המרוצים בעונה הנוכחית, לאור חלקם המכריע של אלה בתרומה לאירועי גרנד-פרי קנדה האחרון.

לגרנד-פרי הגרמני תביא היצרנית היפנית את הצמיגים מהתרכובת הקשה (hard) והרכה מאוד (super-soft). הווה אומר, קפיצה של שתי דרגות בקושי התרכובת. עם זאת, בארבעת המרוצים שלאחר מכן – בהונגריה, סינגפור, איטליה ובלגיה – תחזור החברה לעשות שימוש בשתי תרכובות בהפרש של דרגה אחת בלבד: הבינונית (medium) והרכה מאוד (super-soft) בשניים הראשונים, והקשה (hard) והרכה (soft) בשניים האחרונים.

הירואייד המאשימה, מנהל הפיתוח של חטיבת הספורט של היצרנית, הסביר את הבחירה: "המאפיינים של המסלול בהקונהיים יאפשרו לנו להביא את התרכובת הרכה ביותר בטווח. זה יאפשר לנו להשיג מידע להערכה ויהיה מעניין עבור אלו שביקשו לראות הבדל גדול יותר בין הצמיגים שבשימוש."

"בהונגרורינג נדרשת תרכובת רכה מאוד כיוון שקשה להשיג שם אחיזה טובה. ספא ומונזה מהווים מבחן למכוניות ולצמיגים בשל המהירות הגבוהה, ולכן נדרשת תרכובת קשה יותר, שתהיה עמידה. סינגפור הוא מסלול רחובות מהיר, שם מתאימה תרכובת רכה יותר."