וובר ופטל מאשימים זה את זה בתאונה בטורקיה

סבסטיאן פטל ומארק וובר האשימו זה את זה בגרימת התאונה שבה היו מעורבים בגרנד-פרי הטורקי. בהקפה ה-41 החל פטל מהלך עקיפה על בן קבוצתו בדרך אל פניה מס' 12, בקצה הישורת האחורית. הוא תפס את הקו הפנימי, כאשר וובר משאיר לו דרך צרה בדיוק כרוחב המכונית. הגרמני הצעיר נראה כמי שמנסה לדחוק את וובר אל הקו החיצוני, אבל זה נותר נחוש לשמור על מקומו ולא שינה קו. השניים נגעו זה במכוניתו של זה, כאשר פטל נאלץ לפרוש ואילו וובר איבד שני מקומות.

"אם מסתכלים על התמונות אני חושב שזה די ברור שהקו הפנימי היה שלי", הסביר פטל לעיתונאים. "הייתי בפנים, לפניו, והתרכזתי בנקודת הבלימה. אפשר לראות שנוצר מגע בינינו – הוא נגע בגלגל האחורי השמאלי שלי ועפתי החוצה."

פטל סירב להצהיר כי לתאונה תהיינה השלכות על המאבק הפנימי ברד-בול: "אין שום מאבק. זה משהו שקורה. אנחנו לא צריכים את זה, אבל אין מה לעשות עכשיו."

בד בבד האשים מארק וובר את בן קבוצתו בגרימת התאונה: "לסבסטיאן היה יתרון במהירות הסופית והוא תפס את הקו הפנימי. נהגנו זה לצד זה, ואז הוא הפנה את ההגה במהירות ימינה ונגענו אחד בשני. זה קרה מאוד מהר, וזה חבל מאוד מבחינת הקבוצה. זה לא יום אידיאלי. אף אחד לא רוצה ליצור מגע, אבל לפעמים זה יכול לקרות."

כריסטיאן הורנר, מנהל קבוצת רד-בול, אמר כי מוקדם לקבוע מי אשם בתאונה וכי התנאי לתחרות בין שני הנהגים הוא שהם ישאירו זה לזה די מרחב.

"מנקודת המבט של הקבוצה אני מאוכזב מאוד. עשינו הכל כמו שצריך. גברנו על מקלארן, שהייתה חזקה היום, באסטרטגיה שלנו, ולראות את שתי המכוניות נוגעות זו בזו היה מאכזב מאוד."

"אנחנו תמיד מבקשים מהנהגים שלנו לתת זה לזה מספיק מרחב. היום אף אחד מהם לא עשה זאת, והתוצאה היא שהקבוצה הפסידה הרבה מאוד נקודות, מארק הפסיד הרבה נקודות וסבסטיאן הפסיד הרבה נקודות. בשורה התחתונה כולם הפסידו. ראינו היום ג'נסון ולואיס מתחרים זה בזה ומשאירים די מקום האחד לשני, זה כל מה שאנו מבקשים."