המצרך המבוקש ביותר בסין: F-Duct

קבוצות הפורמולה 1 עושות מאמצים כבירים להכין לשימוש את גרסאותיהן לפיתוח המהפכני שהציגה מקלארן בתחילת העונה, המכונה F-Duct והמאפשר, בהתאם לדרישת הנהג, לגרום להזדקרות הכנף האחורית בישורות. באופן זה, ניתן להיפטר מגרר והצמדה ולהשיג מהירות סופית גבוהה יותר.

לאור העובדה כי הישורת האחורית של המסלול בסין אינה רק מן הארוכות בסבב (כמעט 1.2 ק"מ), אלא גם מובילה לפניית סיכת ראש הדוקה במיוחד, צופים הכל כי לפיתוח האמור יהיה יתרון משמעותי במסלול זה, בסייעו להשיג מהירות סופית עדיפה של 7-10 קמ"ש.

פרארי, מרצדס, וויליאמס וסאובר כבר הודיעו כי יבחנו מתקנים דומים במהלך מקצי האימון בסין, אך לא ברור בשלב זה אם פיתוחיהן נמצאים בשלב מתקדם מספיק על מנת לעשות בהם שימוש במרוץ.