סוף הדרך של קאמפוס-מטה?

בדיווחים שנפוצו היום נטען כי קאמפוס-מטה הגיעה, ככל הנראה, אל סוף הדרך הקצרה של חייה כקבוצת פורמולה 1. על פי הדיווחים, המגיעים מגרמניה, הקבוצה לא הצליחה לגייס מימון מספיק כדי לשלם את חובותיה, בפרט זה של Dallara, המפתחת עבורה את שלדת המכונית. זו האחרונה הציבה, לכאורה, אולטימטום לקאמפוס, על מנת להבטיח את התשלומים המגיעים לה, ואילו הקבוצה הספרדית כשלה לעמוד בו, יותר מפעם אחת.

לא מזמן נודע כי הקבוצה מחפשת משקיעים, כנתיב מימוני חלופי, לאחר שלא הצליחה לגייס מספיק כספי חסות. טוני טקסיירה, מנהל סדרת A1GP הוזכר כמועמד עיקרי בהקשר זה.

אדריאן קאמפוס, בעלי הקבוצה, התראיין אתמול ל-BBC וטען כי פרויקט הפורמולה 1 חי וקיים. קאמפוס אמר בראיון כי הוא "מצפה לגייס משקיעים נוספים. אנשים מדברים יותר מדי וגורמים לנו צרות. אני לא רוצה למכור את חלקי בקבוצה ואני אשאר בתפקיד המנהל. התנאי לקבלתם של משקיעים נוספים הוא קיום כל החוזים הנוכחיים".

קאמפוס טען עוד כי הוא מצפה להחתים נהג שיביא עמו כסף לקבוצה. נהגים אפשריים כאלה הם ויטאלי פטרוב הרוסי ופסאטור מלדונאדו הונצואלי. גם אנדי שואק, אלוף פורמולה 2 הוזכר כמועמד אפשרי להצטרף לקבוצה.

בד בבד, התפרסמו היום גם דיווחים לפיהם ברונו סנה, אחיינו של איירטון סנה, נהג הפורמולה 1 האגדי, שחתם בקאמפוס, עשוי לעבור לקבוצת טורו-רוסו, אם זו הראשונה לא תצליח להבטיח את מקומה בסדרה בעונה הבאה. טורו-רוסו אישרה כבר כי סבסטיאן בואמי, מי שנהג עבורה בעונה שעברה, ימשיך לנהוג עבורה גם בעונה הבאה, אולם מקומו של חיימה אלגרסוארי, הנהג השני של הקבוצה, טרם אושר.