שומאכר כנראה סיכם בעל-פה לחזור לעונה אחת; די-גראסי וטרולי בעקבותיו

אלוף העולם שבע פעמים, מייקל שומאכר, הסכים, ככל הנראה, בעל-פה, עם ראשי מרצדס, נורברט האג ורוס ברון, לחזור מפרישה ולנהוג עבור הקבוצה משך עונה אחת. שומאכר צפוי להרוויח כ-7 מיליון אירו.

לא ברור בשלב זה כיצד ישתלבו חוזה כאמור והחוזה שעליו הסכים שומאכר עם פרארי, לפיו ימשיך לשמש יועץ עבור החברה, בתחום מכוניות הכביש. בדיווחים שנפוצו לפני זמן נטען כי שומאכר לא חתם בפועל על החוזה עם פרארי.

חתימה על חוזה עם מרצדס עשויה לפגוע במוניטין המשותפים של פרארי ושומאכר בתחום מכוניות העל, ולחזק את כוחה של מרצדס, בפרט לאור פירוק שיתוף הפעולה עם מקלארן וניסיונה של היצרנית הגרמנית לחדור לשוק זה באופן עצמאי. למרות זאת, לא סביר שבפרארי יקשו על הגרמני להגשים קאמבק, אם יחפץ.

יארנו טרולי כנראה סיכם בקבוצת לוטוס, שתכריז באופן רשמי על נהגיה ביום שני. טרולי עבד עם מייק גאסקויין, המנהל הטכני של לוטוס, גם בג'ורדן, רנו וטויוטה. בכסא השני של הקבוצה המלזית ישב, ככל הנראה, אחד משניים: הייקי קובליינן או טאקומה סאטו.

לוקאס די-גארסי, נהג המבחן של קבוצת רנו סיכם, כנראה, בקבוצת וירג'ין ויצטרף לטימו גלוק, נהג טויוטה בעונה שעברה.